TEL: 881-788-879 | MAIL: kursy@akademiaedukacji.pl

Trenerzy w Edu zostali bardzo starannie dobrani. To osoby posiadające zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczną. Dominują psychologowie i pedagodzy, ale jesteśmy firmą otwartą na rozwój, dlatego naszą kadrę wzbogaca filolog, ekonomista i absolwent studiów historycznych.

Trenerzy w Edu zostali bardzo starannie dobrani. To osoby posiadające zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczną. Dominują psychologowie i pedagodzy, ale jesteśmy firmą otwartą na rozwój, dlatego naszą kadrę wzbogaca filolog, ekonomista i absolwent studiów historycznych.

Szczególny uwagę zwraca fakt, że trenerzy posiadają umiejętności przekazywania wiedzy i potrafią prowadzić treningi.

Kadrę trenerską, metodyczną i zarządzającą tworzą następujące osoby:

  • Albert Pietras – DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY, trener szybkiego czytania, specjalista do spraw szkoleń, współtwórca drugiej metodyki Edu w zakresie kursów dla młodzieży i dorosłych. Jest absolwentem wydziału historycznego, ukończył kurs dla osób prowadzących lub zarządzających niepublicznymi placówkami oświatowymi oraz kurs Praktyk Programowania Neurolingwistycznego (psychologia NLP), tel. (58) 625 70 58
  • Sławomir Orłowski –ZASTĘPCA DYREKTORA ZARZĄDZAJĄCEGO, Nauczyciel form krótkich, tel. 501 674 142
  • Barbara Szymczak – psycholog, trener szybkiego czytania, psycholog szkolny.
  • Justyna Halikowska – psycholog, trener kursów „Lepiej się uczę, szybko czytam „dla dzieci 8-12 lat, psycholog szkolny.
  • Monika Ossowska – pedagog, trener kursów „Lepiej się uczę, szybko czytam” dla dzieci 8-12 lat, wychowawca młodzieży.
  • Magdalena Gawrońska – ekonomista, w trakcie studiów pedagogicznych. Dodatkowo przygotowana do nauki czytania dzieci dyslektycznych (2 specjalistyczne szkolenia „Czytanie z dzieckiem dyslektycznym” oraz „Pomoc w czytaniu uczniowi z trudnościami oraz dysleksją”)
  • Agnieszka Magda – filolog, studia podyplomowe z zakresu socjologii, uprawnienia pedagogiczne, Praktyk Programowania Neurolingwistycznego (psychologia NLP), Kurs I stopnia Kinezjologii Edukacyjnej P. Denisona
  • Dorota Szymczak – trener szybkiego czytania, specjalista do spraw szkoleń, współtwórca drugiej metodyki Edu (grudzień 2005 – lipiec 2006) zarówno w zakresie szkoleń dla dzieci, jak młodzieży i dorosłych.
  • Bartosz Raszewski – twórca pierwszej metodyki Edu, trener szybkiego czytania, psycholog, pedagog i terapeuta. Aktualnie kieruje w Wielkopolsce pracownią psychometryczną „Expert”, prowadzącą testy psychologiczne i badania m.in. percepcji wzrokowej.
  • Katarzyna Pawlaczyk – współtwórca metodyki Edu w części dotyczącej Neurolingwistycznego Programowania, psycholog, trener szybkiego czytania, trener w zakresie umiejętności miękkich (m.in. komunikacji i asertywności). Ukończyła kurs Praktyk Programowania Neurolingwistycznego (psychologia NLP).
  • Alicja Hołubicka – filolog polski, logopeda, psycholog dziecięcy, trener kursów „Lepiej się uczę, szybko czytam” dla dzieci 8-12 lat.
Back to top

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.